SKAMBUČIAI
Visos klientų aptarnavimo telefonu aktualios standartinės funkcijos:
- Agentų grupavimas eilėse pagal kompetencijas ar paslaugas;
- Skambučių skirstymas pagal taisykles ir strategijas;
- Rankinis ar automatinis pokalbių įrašymas;
- Pokalbių įrašų perklausymas, atsisiuntimas, kokybės įvertinimas;
- Skambučių statistikos analizė adaptuotose ar standartinėse ataskaitose;
- Agentų statusai realiu laiku pagal būseną;
- Darbo laiko nustatymas;
- Įrašytų balsinių pranešimų grojimas;
- Vartotojų sukūrimas ir teisių valdymas.
Kitos aktualios klientų aptarnavimo telefonu funkcijos:
- Skambučių aptarnavimas pasirinkta įranga (telefonu kompiuteryje, IP telefonu ant stalo, mobiliu telefonu, aplikacija mobiliame telefone);
- Vykstančio pokalbio pasiklausymas, ar agento konsultavimas klientui negirdint;
- Aklas, priskirtas ar šiltas skambučio peradresavimas.