Klientų aptarnavimo sprendimai
Žemėlapis

Daugelis organizacijų šiomis dienomis susiduria su iššūkiu kaip patogiai ir efektyviai aptarnauti klientus, kurie vieną kartą kreipiasi el. paštu, vėliau parašo per socialinius tinklus, o galiausiai – paskambina telefonu. Svarbiausia, kad klientas tikisi, jog įmonė žinos apie anksčiau įvykusį kontaktą, jo problemas bei jų sprendimą, ir tikrai nėra nusiteikęs pasakoti savo istorijos nuo pradžių.

Naudojant mūsų klientų aptarnavimo sprendimus, klientai Jus pasieks skambučiu, el. paštu, „Chat“ pokalbiu, SMS, Facebook, Twitter ar per kitus socialinius tinklus.

Atsižvelgiant į šių dienų aktualijas, užtikrinsime galimybę pasirinkti tik jums aktualius komunikacijos kanalus ir naudoti juos visus kartu arba atskirai, o įmonės darbuotojams suteiksime galimybę  lengvai aptarnauti ir valdyti visų tipų užklausas ne tik iš ofiso, bet ir iš nutolusios darbo vietos, pavyzdžiui, savo namų.

Atkreipiame dėmesį, kad mūsų sprendimai atitinka galiojančius BDAR reikalavimus, nurodytus reglamente 2016/679 / EU.

Klientų aptarnavimo sprendimai
Daugiakanalė (angl. „Omnichannel“) klientų aptarnavimo sistema, užtikrinanti verslui galimybę centralizuotai ir vienoje sistemoje aptarnauti skirtingus komunikacijos kanalus.
SKAMBUČIAI
SKAMBUČIAI"
POKALBIAI INTERNETU (angl. „Web Chat“) ir SOCIALINIAI TINKLAI
POKALBIAI INTERNETU (angl. „Web Chat“) ir SOCIALINIAI TINKLAI "
EL. PAŠTAS
EL. PAŠTAS"
SMS
SMS"
API INTEGRACIJOS
API INTEGRACIJOS"
WebGUI
WebGUI"
IVR
IVR"
Pokalbių scenarijaus kūrimas ir valdymas (angl „JScripty“)
Pokalbių scenarijaus kūrimas ir valdymas (angl „JScripty“)"
Automatinis skambinimas (angl. „Auto Dialer“)
Automatinis skambinimas (angl. „Auto Dialer“)"
Realaus laiko statistikos langas (angl. „Real Time Dashboard“)
Realaus laiko statistikos langas (angl. „Real Time Dashboard“)"
SKAMBUČIAI
SKAMBUČIAI
POKALBIAI INTERNETU (angl. „Web Chat“) ir SOCIALINIAI TINKLAI
POKALBIAI INTERNETU (angl. „Web Chat“) ir SOCIALINIAI TINKLAI
SMS
SMS
EL. PAŠTAS













API INTEGRACIJOS
API INTEGRACIJOS
WebGUI
WebGUI













Pokalbių scenarijaus kūrimas ir valdymas (angl „JScripty“)
Pokalbių scenarijaus kūrimas ir valdymas (angl „JScripty“)
Automatinis skambinimas (angl. „Auto Dialer“)
Automatinis skambinimas (angl. „Auto Dialer“)
Realaus laiko statistikos langas (angl. „Real Time Dashboard“)
Realaus laiko statistikos langas (angl. „Real Time Dashboard“)
IVR
IVR



Individualizuoti sprendimai Jūsų verslui.